2011. július 19., kedd

Lesz update hamarosan :)

Bocsánat, el voltam havazva, de amint látjátok, két blogom is van, ebben csak az avon illetve a hozzá kapcsolódó dolgokat írom, a másikban a többi mást. :))
Itt a másik blogom címe:
Itt van minden, ami nem avon, ide szeretnék nem AVON-os termékekről is írni (most már hivatalosan is tanácsadónő vagyok), de ettől függetlenül, nem leszek csak és kizárólag Avon-os rendelő (bár, akinek kell bármi is katalógusból Budapesten, szívesen segítek, akár árengedménnyel is), de ha megtetszik egy másik márka terméke, megveszem, nem leszek fanatikus, csak Avon és semmi más. :D Lehet, hogy lesznek a végén nem sminkes témák / tesztek is, meglátom. Most is hanyagoltam két hétig a blogot és most tessék... :) Meghoztátok a kedvemet!

És most nézem, már 4 követőm van. Másoknak kevés, de én ennek is örülök. :) Negatív kritikákat is szívesen fogadok, kulturált stílusban. :) Köszönöm ennek a 4 embernek, nagyon meglepett, kedvet kaptam a folytatáshoz.

3 megjegyzés:

  1. Én szívesen olvasok véleményeket az Avon-ról, és még az is lehet, hogy majd valahogy megkérlek, hogy segíts a rendelésben, mert bár anyu egyik kolléganője tanácsadónő, a múltkor nem adta le időben a megrendelést, és így a tök jó áron lévő dolgok közül semmit sem kaptam meg... :S Úgyhogy eléggé mérges voltam, nem biztos, hogy legközelebb megint rábíznám a dolgot...

    Ezzel kapcsolatban annyit kérdeznék, hogy arról tudsz-e valamit, hogy a citromos-mentás lábápoló szett lesz-e még benne, pláne akciósan? Mert akkor 1100,- körül volt, radír, krém plusz még valami akciósan. De ez a tengeri sós sem rossz, anyunak van olyanból radírja (Remélem tudod melyikre gondolok, nem tudom a pontos nevét. :$) Ilyesmiből lesz szett?

    Bocs ha hülyeségeket, vagy előre nem tudható dolgokat kérdezek, de katalógust elég ritkán látok, anyu nem szokta hazahozni, most is csak szóban mondta, miket nézett, úgyhogy fogalmam sincs, mi volt még a legutolsó érvényes katalógusban. :D

    Előre is köszi a segítséget, a bloghoz pedig sok sikert :)

    Üdv, Évi

    VálaszTörlés
  2. Meg tudod nézni interneten is a katalógust :) Az avon.hu oldalán jobb oldalt látod az éppen aktuálist, ha rákattintasz, akkor kiadja lapozható formában. 2 katalógust is meg tudsz nézni előre, ha van időd, így jobban lehet látni, mikor éri meg rendelni :)

    A következő katalógusokhoz a böngészősorban kell átírni a kódot a katalógus száma szerint. Például a mostani katalógus:
    http://www.avon.hu/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201110
    Az utána lévőhöz átírtam az utolsó két számjegyet 10 helyett 11-re:
    http://www.avon.hu/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201111
    És így meg a 12-es:
    http://www.avon.hu/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201112

    Általában 2 kampánnyal előbb mindig meg lehet így nézni :)

    VálaszTörlés
  3. Úúú, nagyon köszi, akkor ezentúl nézegetem a neten. :)

    VálaszTörlés