2011. július 4., hétfő

Tegnap kaptam kézhez :)

Volt visszárum, amit barátnőmnél rendeltem, ezt levásároltam :)
Rendeltem 3 db solutions sensitive botanicals arclemosót, mert így akciósan rendelhettem mellé (349 ft-ért, alapból 1000 ft felett szokott lenni), 2 szemhéjfestéket. És még kipróbálni egy clearskin professional pattanások elleni zselét.

Solutions sensitive botanicals arclemosó: Illatos, érzékeny és pirosodásra hajlamos bőrre (sajnos nekem száraz és könnyen lesz piros is a bőröm, szinte a semmitől...). Még van egy kicsi a régebbi fajtából, most újított az Avon, mert a száraz bőrű nőknek egy termékcsalád volt, most van külön száraz bőrre és érzékenyre is. Csináltunk előtte egy pár kérdéses tesztet is, majd beírom a kérdéseket, ha lesz időm, hogy tudjátok, melyik termékcsalád ideális nektek. Kipróbálni még nem próbáltam, majd ha elfogyott a régebbi, az kifejezetten száraz bőrre való volt, én szerettem. :) De megszagolni muszáj volt. Ha nem felejtem el, és eleget elhasználtam belőle, fogok róla írni.

Clearskin professional pattanások elleni zselé: Rajtam elég kevés pattanás van, ez a zselé azt ígéri, hogy csökkenti a méretüket és a pirosságukat. Erről is csak hosszabb használat után tudok nyilatkozni. Kíváncsi leszek, a combomon lévő pattanásokkal (ritkán van ott) mit tud kezdeni. Barátnőm mondta, hogy a termékcsaládot szereti, de csodát ne várjak tőle (tehát a pattanás méretét csökkenti, nem tünteti el másnap reggelre teljesen). Ha semmit sem használ, akkor visszaküldöm, és rendelek mást helyette. (Igen, ez az Avon nagy előnye, hogy visszaküldhetem, ha nem használtam el a termékből sokat)

A két szemhéjfestéknek külön posztot szánok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése