2011. november 18., péntek

Kedvenc termékeim

Vannak kedvenc termékeim (majd készül a "nem vált be" terméklista is), őket szeretném bemutatni. :)


1. Barnítógyöngyök és pirosító


A barnítógyöngy icipicit csillog is, régen zavart, manapság nem. :) A gyöngyökből annyi van, hogy szerintem nem használom el egy élet alatt sem. A pirosítókat is nagyon megkedveltem.


Az ecsetek is nagyon jók, persze nem az a pici, amit adnak a pirosítóhoz, hanem amiket külön lehet rendelni.














2. Solutions sensitive botanicals arckrémek és arclemosó

Az érzékeny és száraz bőrre való termékek, nagyon bevált, mióta használom, semmi bajom sem volt az arcommal. A lemosót használom  nyár óta, tehát hosszú idő után tudom véleményezni. Ősz elején rendeltem hozzá arckrémet is.

Nyáron elég volt a lemosó simán is, nem használtam krémet (hiba volt, mint kiderült, fontos a hidratálás), krém nélkül is selymes volt az arcbőröm. A nappali krém gyorsan beszívódik, nem csillog tőle a bőröm.

Mióta használom ezeket, nincs szükségem alapozóra, csak nappali krém és lemosó. (Elég tiszta az arcbőröm, ritkán van pattanásom)

A szemkörnyékápolót még nem használtam, arról nem tudok nyilatkozni.












3. Színmegújító, hidratáló ajakrúzs


Télen ezekből nude színűt használok. Krémes állaga miatt ápolja a számat, alig látszik a színe (erős színnél mindig félek, hogy a fogaimra is jut belőle :$), mégis lesz egy kis csillogás és szín a számon.

Nyáron ajakfilcet használtam, mert az nem kenődhet el, mehet a fogaimra, sajnos nagyon szárítják a számat (Max-Factor-osat vettem), így most marad a krémes rúzs. A színmegújítóból jöhetnek a halvány bézses és rózsaszínes árnyalatok, a 24K GOLD-osból pedig a barackos, szintén nem feltűnő színű.




4. Color Trend kettős végű szemceruza

A Color Trend termékeiben csalódtam eddig a legtöbbet, de a kettős szemceruza valami eszméletlenül jó! Az egyik vége fekete, ez nekem vízvonalon is elég sokáig megmarad, irritációt nem okoz. (Ezzel nem azt írom, hogy senkinek sem fog, csupán, hogy nekem nem okozott.) Az ezüst és a barna a kedvencem, az ezüstöt vízvonal alá szoktam használni, a barnát pedig szemöldökre :)





5. Szemfestéklemosó

Ezzel elkövettem már azt a hibát, hogy túldörzsöltem és a szemembe ment... :( Amúgy nagyon jó ez a fajta, krémes, ezáltal hidratálja is a szemet. Egyedül a vízálló szempillaspirálokat rémálom leszedni.


6. Hajvégápoló szérum minden hajtípusra

Lemosást nem igényel, így ha sietek is, fel tudom kenni. Sokan dicsérték a hajamat, tény és való, hogy biztos jó géneket örököltem, de gyorsan nő a hajam és tavasz óta vágni sem kellett a végéből, most sincs szétválva még. Szerintem nagyon jó ez a szérum.









7. Hajfesték

Elfelejtettem írni, hogy minden képet netről mentettem, ezért elnézést.

Mióta behozták a festéket, áttértem erre, mert van hozzá előkezelő is. A legsötétebb barnát használom. A régi, drogériás hajfestékeimmel egy árban van, így nem jelentett nagy váltást.








8. Négyes szemhéjpúder

A color trendes duó púderek is jók, de ezeket jobban szeretem, tartósabbak, és elég előkapnom egyet és sietés közben egy palettából megvan a sminkem.










9. Szempillaspirál

Ez a spirál olyan kefével rendelkezik, ami megemeli a pillákat. Nekem ez a legjobb. A második helyezett a superShock.












10. Narancsbőr elleni görgős lotion

Ha van egy kevés narancsbőröm, tényleg eltünteti egy hét alatt. Akinek sok a narancsbőre, nem tudom, használ-e.









11. Tusfürdők

Nekem most a Hollywood Sc. és a Garden of Eden a kedvencem. Nagy kiszerelésűt szoktam rendelni (500 ml), és változtatom az illatokat, hangulattól függően. Akciósan általában 500-600 ft az 500 ml-es, akkor szoktam vásárolni.

A folyékony szappanok illatát is szeretem. :)







12. Incandessence parfüm


Hát, a parfüm mindenkinek egyéni ízlés dolga, nekem most ő a kedvencem.











Nos, igazság szerint kicsit elment a blogolástól a kedvem, több okból is. De sikerült rájönnöm, hogy kritizálni mindig fognak (fogalmazás miatt, netről vett képek esetleg saját képek esetén a fotó minősége miatt, a blog kinézete stb.). Nem célom a legjobb blogosnak lenni (nagyon sok, kiváló bloggerina van, akinek a közelébe sem érek, tudom nagyon jól, időzítve írni, ahogy kedvem van, írok. Negatív kritikát építő jelleggel elfogadok természetesen, aki pedig kötekedni szeretne, írja le, adja postára és küldje el annak, akit érdekel. ;) Még egy ilyen egyszerű posztban is van munka.

1 megjegyzés:

  1. Hú,örülök,hogy rátaláltam a blogra.
    Én is sokszor rendelek Avon termékeket,így legalább tudom,hogy mit szabad és mit nem megvásárolni :)
    A barnító gyöngyöket és a színmegújító ajakrúzst én is imádom :)

    www.e-sexyliss.blogspot.com :)

    VálaszTörlés