2011. július 4., hétfő

Avon aranylóan tündöklő szemhéjpúder (chocolate, olive)

 A mostani rendelésemmel együtt jöttek, két árnyalatot rendeltem: chocolate és olive.
A chocolate egy mattosabb barna (mintha pici csillám lenne benne, de lehet, rosszul láttam), az olive pedig csillogósabb zöld. Sminket nem készítettem vele, a kezemen húztam végig, egy húzással.



 A legalsó képet biztos, a többit is szerintem tudjátok nagyítani, de nem akartam a blogot telerakni 1024-es képekkel XD (Tudom, a külsején van még csiszolni való bőven, igyekszek)

A szemhéjpúder be van csomagolva, nem csak "meztelenül" kapjuk a terméket. Számomra ez igényesebb, gusztusosabb megoldás, mert így nincs összetaperolva a termékem. Érdekes, ha megrázom, mintha egy golyó csörögne benne, fogalmam sincs, micsoda. Itt az utolsó kép vakuval készült.
Smink készítésekor több panaszt olvastam blogokban a csomagolás / applikátor miatt, ezt megemlíteném a negatívumként, én majd akkor nyilatkozok, ha kipróbáltam a szememen. De ebben az akcióban megérte a próbát.










Itt pedig a kezemen, egy húzással kipróbálva, semmilyen alapot nem használtam. Próbáltam természetes fényben fotózni, de szerencsétlenségemre mire felkentem és odaértem az ablakhoz, pont elbújt a nap, várnom kellett. Sminket még nem készítettem velük. :) A képekre kattintva szerintem ezeket is lehet nagyítani. (Azért tettem be több képet, hogy jobban látni lehessen a színeket) Van makrózott és naturális fényű kép is, vakus nincs :))

2 megjegyzés:

  1. A zöld színű nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos túl sok terméket vesz fel, én simán applikátorral leszedem róla a festéket és úgy kenem fel. :D Ha simán, a hozzá adott applikátorral kened fel, sajnos nagy valószínűséggel a szemed alá is kerülhet, érdemes olyankor egy papírzsepit rakni a szemed alá, hogy az arcodra ne kerüljön a festékből :)

    VálaszTörlés