2011. november 18., péntek

Amik nem váltak be :(

Most három terméket szedtem össze, amik nem váltak be...

1. Testfeszesítő spray


Semmit sem használt, narancsbőr ellen is elvileg jó, de nem múlt el tőle, ellenben a görgős lotiontól igen.

És be is száradt a spray, lejárati idő előtt, így használni sem tudom.









2. Anew szemránckrém

Mindenki dicsérte, nekem felduzzadt tőle a szemem alatti rész. Érdekes, az idősebb korosztálynak való (arany színű) pedig pár nap alatt használt, eredményt mutatott. Valószínűleg én vagyok allergiás a termék valamelyik összetevőjére, mert másnak használt, nekem sajnos nem, vissza is küldtem.







3. Gyanta

Ez sem vált be :( Próbálom megfogalmazni, de a bőröm piros lett, amit pedig el kellett volna tüntetnie, abból a negyedét tüntette el. Remélem értitek, mire gondoltam ;) Maradok az epillátornál inkább. Egy pozitív véleményt olvastam, barátnőmnek pedig szintén nem vált be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése